Förening Svenljunga

Årsmöte 30. mars 2022

Det var 19 medlemmar som var närvarande. Mauno öppnade mötet, och en tyst minut hölls för avlidna medlemmar. 5 nya medlemmar välkomnades.

Dagordningen följdes och Mauno Lundin valdes till Ordförande på 1 år, Gerhard Johansson till Sekreterare på 2 år, Elin Bendtsen Ledamot på 2 år, Lola Lundberg Ledamot på 1 år (fyllnadsval), Mogens Bendtsen, Leif Ahlström och Kerstin Johansson Ersättare på 1 år.

Övriga uppdrag blev tillsatta (se hemsidan under ”Om oss”) och mötet avslutades.

Stig Svensson spelade för oss och vi fick sjunga med på hans fina musikval. Det var roligt att åter träffas efter denna långa tråkiga Coronatid.

Därefter blev det fika med Exotisk Tallrik från ICA, med måltidsdryck och kaffe till slut. Efter detta tackade Mauno Stig och oss andra för ett härligt möte.