Förening Skene

Aktuellt

Anjougårdens trädgård, träffpunkt varje måndag kl 14 i sommar. Alla pensionärer är välkomna!!

SENASTE NYTT pro.se/mark

*** Tryck på "pro.se/mark" Det är länken till Samorganisationens hemsida. Där finns bl a PRO-vetarna och Körernas Dag.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
DATASUPPORT: Du vet väl att alla medlemmar i PRO har tillgång till fri datasupport, som kan lösa de flesta dataproblemen, stora som små.
Ring 0771-171 171 eller maila support@pro.se
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ÄR DU SUGEN PÅ SENIOR-KOLLO?? Kolla augusti här nedan!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Här är DISTRIKTETS nya VÄRVNINGSbroschyr. Det går att bläddra i den. Visa den gärna för en vän, en granne eller någon annan bekant.

https://www.sebroschyr.se/SodraAlvsborgsDistrikPRO/WebView/¨ Länk till annan webbplats.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
På Samorganisationens hemsida hittar du ett kort reportage och foton från resan på Dalslands kanal.

2024

*** 13 maj kl 14, nu kör vi igång våra spontanträffar i Anjougårdens trädgård. Ta med egen fika. Kom och prata bort en stund i trevlig miljö. Det är du som bestämmer hur trevligt det blir.

*** 7 augusti kl 15 Sommarcafé på PRO-gården Kinna. Ta med eget fikabröd, kaffet blir du bjuden på.

*** OBS! Tisdag 13 augusti kl 15, Medlemsmöte i Församlingshemmet. Gäst Lennart Gren som sjunger och spelar "Låtar vi minns". Kaffe och lotter. VÄLKOMNA på höstens första medlemsmöte!!

*** 26-30 augusti, ABF Sjuhärad och PRO Mark inbjuder till Senior-kollo på Hindåsgården. Olika inspirerande aktiviteter, umgänge, samtal kring livets glädjeämnen, varje dag besök av en gäst, musikunderhållning, friskvård, inomhuspool, gym, promenadspår mm.
Kostnad: 3800 kr inkl mat och boende.
Bindande anmälan till helena.johansson@abf.se (namn, adress, personnummer, telefonnummer, ev mailadress) eller 0702-215191.
Sista anmälningsdag är 25 juni.
UNNA DIG EN KOLLO-VECKA DU OCKSÅ!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

RESOR

***** REGLER Pdf, 41.7 kB. för resor ordnade av PRO Marks Samorganisation. Läs reglerna innan du anmäler dig till en resa!

***** DISTRIKTETS RESOR (tryck på rubriken). Där kan du också hitta resor som är under planering.

15 juli - Tjolöholm slott med Lasse Kronér. 695/795 kr senast 17 maj. INBJUDAN Pdf, 344.8 kB.

6-8 augusti
- Värmland 3 dgr, 4595 kr, anm senast 23/6. INBJUDAN Pdf, 366.3 kB.
OBS! Du kan ta med en vän som inte är med i PRO!

15-18 augusti
- Lübeck o Wismar (Samorg), 6100 kr, Anm M Ljungström 070 3921515. Bussen avgår kl 7 från Framnäs i Kinna. INBJUDAN o PROGRAM Pdf, 75.5 kB.

***** PROMEDLEMSRESOR.SE Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

OBS! Nu kan du kontrollera dina uppgifter i PROs MEDLEMSREGISTER. Klicka på länken här nedan så kan du följa en LATHUND. Ändra och/eller lägg till uppgifter så vårt register är aktuellt. Det är extra viktigt att du fyller i din mailadress, om du har någon, så att vi kan skicka ut en del extra information vid behov.
LATHUND Pdf, 68.3 kB.

Uppdaterad 2024-07-02/ KG