Förening Skene

16 april, dags för körernas dag i Sätila kyrka

SENASTE NYTT pro.se/mark

*** Tryck på "pro.se/mark" Det är länken till Samorganisationens hemsida. Där finns bl a PRO-vetarna och Körernas Dag.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
DATASUPPORT: Du vet väl att alla medlemmar i PRO har tillgång till fri datasupport, som kan lösa de flesta dataproblemen, stora som små.
Ring 0771-171 171 eller maila support@pro.se
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOTTNINGEN och resultat till PRO-vetarna 2024 finns på Samorganisationens hemsida: pro.se/mark under fliken PRO-vetarna.
Där hittar du också FRÅGOR OCH SVAR till Riksfinalen 2023 under resultatlistan. Testa dig själv!

2024

*** 9 april kl 16, semifinaler i PRO-vetarna. Skene möter Torestorp/Älekulla i Ängskolans matsal, Skene OBS! OBS!!

*** 14 april kl 16, Boule flyttar utomhus till Vävarevallen. Nya spelare är välkomna att prova på, klot finns att låna.

*** 16 april kl 14, Körernas Dag i Sätila kyrka. Åtta körer medverkar som sjunger i följande ordning: Sätila/Hyssna, Örby, Horred, Skene, Bollebygd, Kinna, Dalsjöfors, Torestorp. Publiken kan köpa kaffebiljetter.

*** 17 april kl 15, Medlemsmöte i Församlingshemmet, Eva-Karin Håkansson och Martin Kahnberg sjunger och spelar. Kaffe och lotter!

*** 4 maj kl 19.30, T von Brömssen på Åhaga, specialerbjudande för PROmedlemmar, affisch Pdf, 5.5 MB.

*** 21 maj kl 16 PRO.-vetarna final i Kulturhuset Skene mellan Torestorp/Älekulla, Horred och Målsryd/Gånghester.

*** 23 maj, resa " Gårdarna runt sjön" för förtroendevalda i PRO Skene och övriga intresserade. Avresa Willys parkering kl 7.30. Förtroendevalda betalar 400 kr, övriga 875 kr. Anmälan till Lars-Åke 0795-344136.

*** 3 juni kl 15 Sommarcafé på PRO-gården Kinna. Ta med eget fikabröd, kaffet blir du bjuden på.

*** 11 juni, Samorganisationens resa till Dalsland, se Resor nedan.

*** 7 augusti kl 15 Sommarcafé på PRO-gården Kinna. Ta med eget fikabröd, kaffet blir du bjuden på.

*** 14 augusti kl 15, Medlemsmöte i Församlingshemmet. Gäst Daniel Sternfeldt som sjunger och spelar. Kaffe och lotter.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

RESOR

***** REGLER Pdf, 41.7 kB. för resor ordnade av PRO Marks Samorganisation. Läs reglerna innan du anmäler dig till en resa!

***** DISTRIKTETS RESOR (tryck på rubriken). Där kan du också hitta resor som är under planering.

28 maj - Torsö och Brommö, öar i Vänern, 1250 kr, INBJUDAN Pdf, 280.3 kB.
11 juni - Dalslands Kanal (Samorg), 950 kr, Anm M Ljungström 070 3921515. Bussen avgår kl 7 från Framnäs i Kinna. INBJUDAN Pdf, 84.6 kB.
15 juli - Tjolöholm slott med Lasse Kronér. 695/795 kr senast 17 maj. INBJUDAN Pdf, 344.8 kB.
6-8 augusti - Värmland 3 dgr, 4595 kr, anm senast 23/6. INBJUDAN Pdf, 366.3 kB.
15-18 augusti - Lübeck o Wismar (Samorg), 6100 kr, Anm M Ljungström 070 3921515. Bussen avgår kl 7 från Framnäs i Kinna. INBJUDAN o PROGRAM Pdf, 75.5 kB.

***** PROMEDLEMSRESOR.SE Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

OBS! Nu kan du kontrollera dina uppgifter i PROs MEDLEMSREGISTER. Klicka på länken här nedan så kan du följa en LATHUND. Ändra och/eller lägg till uppgifter så vårt register är aktuellt. Det är extra viktigt att du fyller i din mailadress, om du har någon, så att vi kan skicka ut en del extra information vid behov.
LATHUND Pdf, 68.3 kB.

Uppdaterad 2024-04-10/ KG