Förening Landskrona Västra
Vy från Årsmötet 2021-09-21

Årsmöte 2021-09-21 på Stora Folkets Hus i Landskrona.

Den 21 september kunde äntligen det försenade årsmötet hållas. Ordf. Dettmar Wihlborg kunde hälsa runt 140 medlemmar välkomna till mötet som hölls på Folkets Hus, Säbygatan.

Den uppgjorda dagordningen godkändes. Därefter följde parentation och en tyst minut hölls för att hedra minnet av de 18 medlemmar som lämnat oss under 2020.

Till mötesordf. valdes Carin Blomberg. Verksamhetsberättelse, ekonomisk berättelse samt revisionsberättelse föredrogs, samtliga godkändes.

Efter rapporter om bl.a. resor och olika aktiviteter följde val. Blommor överlämnades till 2 närvarande medlemmar som lämnar sina uppdrag och till årsmötesordf. 1 medlem som inte kunde närvara fick dem hemskickade

Efter fika blev det uppskattad dragspelsmusik med många gamla pärlor framförda av Börje Wessman.

Mötet avslutades och ordf. meddelade att nästa gång vi ses blir den 20 oktober, då vi får besök av musikaliska Ingela Sundberg.

Eva Holm

Årsmötesprotokoll 2021-09-21 Pdf, 58.7 kB, öppnas i nytt fönster.