Förening Taberg
Personer framför träd
Tipspromenad Hembygdsparken 21/6

Hembygdsparken 21/6

Sommarträff i Hembygdsparken Taberg måndagen den 21 juni 2021 kl 14,00.
Tipspromenad, varmkorv, sång musik och gemenskap.

Bingon startar kl. 14,00 tisdag 12 oktober i klubbstugan Tabergs idrottsplats. Observera nya adressen på grund av reparation i Åsahusen.

Vårt julbord är på Månsarps idrottsplats fredagen den 3 december 2021 klockan 17,00. Den som vill tar med en julklapp för ca 50 kronor så får man något tillbaka.

Nu när boulespelet på Tabergs IP är slut för säsongen, vad ska vi göra då?? Vad sägs om att spela minigolf i Jönköping. Om intresse finns, kontakta Arne A. på tel 072 5440918, som vet mer och kan informera om detta.

Premiär för bangolf var i vecka 44 då 10 glada pensionärer var och spelade minigolf inomhus på Rosenlund (Sankt Görans väg 31 ) Detta blev mycket uppskattat, varför vi bestämde att träffas igen onsdagen den 17 november klockan 11,30. Ingen föranmälan. Alla är välkomna. Bilder finns på fb under PRO Taberg

Ett mycket intresant besök hos polisen Jönköping den 29 dec då vi fick höra och se om falsk konst. Stort tack till polis Ove Eriksson och Arne Andersson som ordnade detta mycket givande tillfälle. foto bol