Förening Kungshamn

Lungt årsmöte

Årsmötet den 20 mars samlade endast blygsamma 115 medlemmar.
Styrelsen hade väl förberett alla rapporter om 2017 års verksamhet och valberedningen hade gjort ett gediget arbete så att alla förtroendeposter kunde tillsättas.
Flera personer, som fullgjort olika uppdrag inom föreningen, tilldelades utmärkelser, men tyvärr var endast 5 av dessa närvarande.
Efter en god middag fick vi en trevlig stund med svängig musik framförd av Monica och Christer.
Mötet avslutade som vanligt med lotteri.

Foto: Göran Gustafsson

Presidiet bestående av Nils Olsson, Ingela Hahne och Bo Antonsson samt valberedningens ordförande Rolf Mattsson.
Kertin Lorentzon kommenterade bokslutet och Gerry Ekgrund föredrog revisorernas berättelse.

Ulf Karlsson, Agneta Nyman, Britta Skoog, Bengt-Arne Björlin och Birgitta Rönnblom avtackas av Leif Åsberg.

Vivianne Gustafsson, Eva Björlin och Gulli Ljungqvist informerade om studier och friskvård.

Lax, potatis, kall romsås och gröna ärtor smakade alldeles utmärkt.

Monica och Christer fick salen att svänga riktigt ordentligt.

Britta Skoog var en av dagens alla vinnare i lotteriet.