Förening Sillhövda

Sillhövda Pro

Vår förening håller på att lägga in egen information på webbplatsen. Aktiviteterna som är inplanerade under sommaren hittar du under fliken Evenemang. Du är varmt välkommen att kontakta oss för information om vår verksamhet och aktiviteter. Kontaktuppgifter till PRO-distriktet finns längst ner på sidan.

Vad är PRO? PRO är en vital organisation för alla Sveriges pensionärer. PRO driver rakryggat pensionärernas intressen och erbjuder medlemmarna en mötesplats för gemenskap, personlig utveckling, glädje och hälsa.

PROpensionätet Vill du vara med i vår mötesplats på internet, PROpensionätet? Där diskuteras allt mellan himmel och jord.

Senaste nytt hittar du alltid på www.pro.se. Där kan du även läsa mer om PRO och om vad vi gör.

PRO Blekinge Rombvägen 7 371 65 Lyckeby.
Tel 0455 - 816 47, 0733-78 11 08, 0733-97 35 17
E-post info@blekinge.pro.se