Förening Lyckeby

Friluftsdag

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

Personer framför träd

Friluftsdag den 11 juli 2023

Ordf. hälsade ett 35-tal medlemmar välkomna till vår friluftsdag på Lorentsberg.Vi gick tipspromenad, kastade boll i hink, hästsko och pil. PRO-lotter delades ut som priser. Därefter var det dags för korv med bröd och tillbehör som Bernt och Ewa ordnat. Sedan var det dags för kaffe med hembakat av Gunilla, Barbro och Rigmor. Efter kaffet samlades alla för en ordlek med 2 lag á 3 personer/lag. Helén informerade om Nostalgidagen som PRO Samorg. anordnar på Lorentsberg den 2/8 kl. 13.00. Informerade även om föreningens kommande aktiviteter i PRO Lyckeby enligt tidigare utlämnat program. Som vanligt fanns det lotter och dragningen av vinster sköttes av Gunilla. Ett stort tack till alla som hjälpt till i två dagar för att göra det möjligt att anordna träffen.