Förening Ösmo
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Torgmöte 2021-09-11

PRO Ösmo deltar i höstens torgmöte med flera föreningar.

PRO Ösmo deltar tillsammans med övriga i arbetsgruppen "Framtid Ösmo 2030". Informationsdage lördag 11 september på Torget i Ösmo Centrum klockan 9.30-14.30. Representanter från Nynäshamns kommun kommer också att finnas på plats. Kom och ställ frågor kring den planerade utbyggnaden av det nya Ösmo och föreningslivets lokala verksamheter. Dessa föreningar deltar:

Ösmo VillaägareföreningPRO-Ösmo Länk till annan webbplats.Hembygdsgillet Ösmo Länk till annan webbplats.Ösmo Fotboll Länk till annan webbplats.Socialdemokratiska föreningen i Ösmo Länk till annan webbplats.SorundaNet Länk till annan webbplats.Cykelväg vid 225 (Intressegrupp) Länk till annan webbplats.Moderata Samlingspartiet Ösmo/Nynäshamn Länk till annan webbplats.Medborgerlig Samling Ösmo Länk till annan webbplats.Ösmo Barn Länk till annan webbplats.Lions Ösmo Länk till annan webbplats.Företagarnas förening i Nynäshamn.... Länk till annan webbplats.Samt Nynäshamns kommun, projektledare för utveckling av Ösmo etapp 1-5. Länk till annan webbplats.

Under eventet så kommer vår hembygdsförenings trubadurer att stå för musiken.

Text: Ulla Laiho