Distrikt Västmanlands Län

Medlemssystem (Harald)

Under denna flik kan du få hjälp med frågor kopplade administrationen av vårt medlemssystem - Harald

Personer framför träd

Nedan finner Ni manualer och tips när det gäller vårt Medlemssystem Harald

23-11-15 Enklare att registrera Evenemang/Aktiviteter. Det är nu enklare att registrera Aktiviteter till Hemsidan via Harald. Neden finns en länk till enkel manual.
Enkel manual för registrering av Evenemang/Aktivitet till Hemsidan Pdf, 271.4 kB, öppnas i nytt fönster.

23-01-15 Planerade förbättringar i Harald. Nedan en länk till information om planerade rättelser och förbättringar i Harld
Material om kommande förändringar i Harald Pdf, 259.8 kB, öppnas i nytt fönster.

22-02-08 Ny manual för Harald som är ett bra hjälp medel för den medlemsansvarige.
Klicka på denna länk för att komma till manualen Pdf, 691.3 kB, öppnas i nytt fönster.

I Harald finns en funktion som skriver ut etiketter. Man köper själv etikettarken. Dessa finns att köpa på bokhandeln eller via nätet. Du kan också köpa dem via länken som går till butiken på PRO riks hemsida:
https://pro.shop.strd.se/product/2310/0/0/481663?search=1027 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Benänmningen är L7180, och etikettstorleken är 70mm * 36mm.