Förening Köla

Personer framför träd

Årsmöte Åmotfors folkets hus mars 2024

Trevligt årsmöte i PRO Köla
Medlemmarna i PRO hade som vanligt god närvaroplikt när det budades till årsmöte i Åmotfors FH ( c:a 85 personer) vid veckans slut

Med strålande väder och god stämmning bland gästerna, en skön blandning av mogna gentlemän och ärtiga damer.

Som vanligt höll Kjell Lundh i trådarna.
Tack vare en idogt arbetande valberedning med Gun i spetsen flöt valen utan större problem med samtliga platser tillsatta.

Av personalen i köket serverades god soppa med smörgås och naturligtvis den behövda kaffetåren ( ja höss skulle vi kärer klare öss utta kvennfölk )

Loteridamerna hade för dagen långa köer av köpglada kunder som väntade på det rätta lottnummret som tyvärr inte alltid kommer.

Åter en god gemenskap i vår förening.

Text och bilder Kjell Kaspersen

Några mötesdeltagare på bild

Fler deltagare på denna bild

Lotteriförsäljning i full gång