Förening Tierp

Medlemsträff på Gammelgården 31 juli

Tierps PRO har haft föreningsträff på vackra Gammelgården. Cirka 45 personer möttes av en hissad flagga och ordförande Gert Berlin hälsade alla hjärtligt välkomna till en trevlig stund med lite information och samvaro. Styrelsen hade dukat upp på dansbanan utifall regnet skulle komma med avstånd mellan bord och stolar. Korv med bröd samt kaffe och kaka serverades efter att ordförande berättade om verksamheter som pågår. Boulen är igång som vanligt och promenadgrupp som träffas varje torsdag kl 10.00 på Vegavallen. Alla är välkomna att vara med. Övriga möten är inställda tills vidare, likaså alla resor under hela 2020 på grund av coronapandemin. Vi följer Folkhälsomyndighetens råd och anvisningar. Ordförande tackade för en trevlig samvaro och önskade alla en fortsatt fin sommar/Birgitta Bergman, sekr.