Förening Gimo

Detta får du i PRO

Bli en del av gemenskapen med cirka 310 000 medlemmar. Ta del av ett brett utbud av aktiviteter över hela Sverige. I medlemskapet ingår en mängd förmåner.

Till att börja med får du nio nummer per år av vår medlemstidning - PROpensionären.

Du kan studera på PRO:s egen folkhögskola på Gysinge Herrgård. Är du inte tilltalad av att resa bort på kurs, kan en studiecirkel i hemmiljö vara något att börja med.

Du har som medlem kostnadsfri datasupport. Supporten är öppen varje vardag 8 - 18.
Ring oss på 0771-171 171.

Du har rabatt på utlandsresor. PRO Medlemsresor är PRO:s egen resebyrå.

För att ge dig som ny medlem har PRO särskilda kontaktombud som ser till att alla nya kommer in i gemeskapen. I vår förening finns tolv kontaktombud. Klickar du på "våra kontaktombud" finner du namn och telefonnummer tilll dessa.

Genom PRO Försäkringar kan du teckna olika försäkringar, skräddarsydda efter dina förutsättningar.

Som medlem kan du ansöka om PRP Mastercard, ett betal- och kreditkort helt utan årsavgift.