Förening Storvreta

Publicerad:

Trivselträff

TRIVSELTRÄFF DEN 25 APRIL

2019-04-28. Den 25 april hade Föreningen månadens trivselträff med temat – Framtidsfullmakt.

Juristen Miriam Tallroth - Humanjuristen – Uppsala gav oss en mycket bra och omfattande information om vad man som gäller för en framtidsfullmakt samt vad man särskilt bör tänka på när man upprättar en framtidsfullmakt. Våra alla frågor ”styrde” även in Miriam på vissa arv -och testamentfrågor … men tiden går fort ….

Träffen fortsatte sedan i vanlig ordning med information om kommande aktiviteter och resor, uppvaktningar, lotteridragning - naturligtvis ingick även i träffen en liten "kaffestund med smörgås".

Den som önskar specifik personlig information och rådgivning och glömde att anteckna sig på ”fråge- listan” kan ta kontakt med Humanjuristen - Uppsala på tel. 018-129057.

Tack till föredragshållaren

Grattis Kenny!