Förening Storvreta

Du ansvarar för att uppgifterna på Mina sidor är rätt.

Det är viktigt att dina uppgifter som finns i PRO;s medlemsregister "Harald" är uppdaterade. PRO Storvreta kan då nå ut till alla våra medlemmar som har SMS eller en mailadress med snabb information.

Mina sidor uppdateras automatiskt via "Spar" när du flyttar och byter adress. Men information om telefonnummer och E-postadress måste var och en själva ändra.

Gå in på "Mina sidor" och kontrollera att din E-postadress och ditt telefonnummer är korrekt angivna.

Hur kan jag logga in på mina sidor? Du klickar på Logga in på den RÖDA rutan överst på hemsidan. Därefter får du instruktioner hur du kommer in på just din sida i medlemsregister Harald. Enklast är att logga in med mobilt bank-id. Har du inget och din E-postadress finns i medlemssystemet kan du logga in med den och ett lösenord. Lösenord får du om du klickar på "glömt lösenord" då får du ett lösenord skickat till dig.

Här kan ni också bestämma om ni inte vill bli uppringda av Trippelskrapet. Har ni fyllt i den rutan och någon ringer och uppger att de är från Trippelskrapet, då är det bluff så det är det bara att koppla bort samtalet.

Bor man i hop med någon som också är medlem, gå då in på "Min familj" och lägg till personen. Det hjälper föreningen, att vid utskick endast behöva skicka ett ex.