Förening Storvreta

Lokala förmåner

Ditt medlemskap i PRO Storvreta ger

förmåner hos lokala företag.

Man tittar ut mot skogsglänta

Bli en del av gemenskapen med cirka 330 000 medlemmar. Ta del av ett brett utbud av aktiviteter över hela Sverige. I medlemskapet ingår också en mängd förmåner.

Lokala medlemsförmåner

COOP Storvreta.

Coop Storvreta ger 5% på Tisdagar om du är medlem i Coop och uppvisar PRO;s medlemskort.

Länk till Coop Storvretas Facebook. Länk till annan webbplats.

Centrumblommor.

Centrumblommor ger 15% på hela sortimentet förutom snittblommor och reavaror mot uppvisande av PRO;s medlemskort.

Länk till Centrumblommor. Länk till annan webbplats.

Kocken och Kallskänkan.

Kocken och Kallskänkan har rabbaterad lunch och middag för PRO Storvretas medlemmar mot uppvisande av PRO;s medlemskort.

Lunch alla dagar i veckan 95kr.

Länk till Kocken och Kallskänkan Länk till annan webbplats.

Restaurang Kreta.

Restaurang Kreta ger 15% på maten förutom dryck mot uppvisande av PRO;s medlemskort.

Länk till Restaurang Kreta Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

ÓLearys Gränby centrum.

PRO Uppsala Samorganisation och O´Learys Gränby Centrum erbjuder LUNCHKORT. Se erbjudande på PRO Uppsala Samorganisation/ Lunch kort på O´Learys.

Bilakuten i Storvreta.

Bilakuten i Storvreta AB lämnar 10% rabatt på arbete ink. däckbyte till alla PRO Medlemmar mot uppvisande av PRO;s medlemskort.

Länk till Bilakuten. Länk till annan webbplats.

Länk till Bilakutens Facebooksida. Länk till annan webbplats.

Bilsnabben i Storvreta.

Bilsnabben i Storvreta (Meca) lämnar 10 - 15% rabatt (gäller inte för däckbyte eller däckförvaring) mot uppvisande av PRO;s medlemskort.

Länk till Bilsnabben i Storvreta Länk till annan webbplats.

Länk till Bilsnabbens Facebooksida. Länk till annan webbplats.

Det här får du som medlem i PRO

Bli en del av gemenskapen med cirka 270 000 medlemmar. Ta del av ett brett utbud av aktiviteter över hela Sverige. I medlemskapet ingår också en mängd förmåner.

- 8 nummer av PRO pensionären

Som medlem får du Sveriges största tidning för pensionärer - PROpensionären!

- PRO Folkhögskola Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Kanske är det nu det är dags att gå den där skrivarkursen, bättra på engelskan eller slipa ordentligt på golftekniken?

- Kostnadsfri datasupport bara för medlemmar

Som medlem har du tillgång till PRO:s egen datasupport. Supporten är öppen varje vardag kl. 8 - 18 och är helt kostnadsfri. Kontakt: 0771-171 171

- Rabatt på utlandsresor Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

PROmedlemsresor är PRO:s egen resebyrå. I vårt utbud finns resor som passar olika intressen och plånböcker, med allt från aktiva resor till solsemestrar.

- Förmånliga försäkringar

Genom PRO Försäkringar kan du som medlem teckna fem olika försäkringar som är skräddarsydda efter dina förutsättningar och önskemål.