Förening Södra Hagunda

Bowling

Våra Bowlingansvariga

Hej alla bowlingsugna medlemmar, bowlingen börjar igen efter Juluppehållet, fredag den 12 Januari 2024 i Fyrishovs bowlinghall kl: 11:00. Vi hälsar nya och gamla spelare välkomna till en timmes spel .Banorna bokas i förväg så det är bra om ni kan anmäla er till Henry Öhrstet, Mobil: 073-836 01 70 .
Ring och boka 1 vecka före speldag. Om du har en bokad plats och inte kan vara med så glöm inte avboka senast söndag före aktuell speldag.
En timmes spel kostar 100 kronor . Vi ses där . Henr

För att få med fler som spelar så kommer vi att ordna ett prova på tillfälle. Så är du intresserad kom till bowlinghallen i Fyrishov den 12 januari 2024. Vi börjar spela kl. 11 men du bör vara där c:a en halvtimme innan för att prova ut skor och klot som du lånar utan kostnad.
Ingen föranmälan men har du frågor så ta kontakt med Henry Öhrstedt, tel: 073-8360170.

Ring till Henry Öhrstedt 073-836 01 70

Vi spelar varje Fredag kl 11:00 på Fyrishovs bowlingbanor.