Förening Almunge

Trivselträffar

Tisdagen den 20 februari klkockan 13.00 möter vi PRO Rasbo i HV-gården i en match i PRO-vetartävlingen

Torsdagen den 11 april träffas vi i HV-gården klockan 13.00. Vårens kläder visas av muntra mannekänger ekiperade av Thuns! Fika till låg kostnad.

Lördag den 18 maj kl 13.00 vårfest i Församlingshemmet, Almunge.
Vi träffas och får underhållning av något slag. Sen äter vi Susannes goda mat: Förrätt, varmrätt (kött), kaffe och kaka. Om du har några speciella önskemål kring maten så meddela detta vid anmälan. Pris ännu inte klart.

Onsdag den 4 juni kl. 17.00. Lötsjökväll i Borgardalen. Vi träffas äter korv och umgås.

Onsdag den 4 septemer kl 13.00. Promenad med grillning i Fjällnora. V id otjänligt väder är 11/9 reservdag.

Torsdag 17 oktober har vi ett medlemsmöte i HV-gården. Innehåll ionte klart ännu men det blir ett medlemsmöte om budget bl.a.

Lördag den 16november kl 13.00 Paketauktion i Almunge Bygdegård, (HV).

Lördag den 7 december kl. 13.00 Julfest i Församlingsgården.