Förening Solberga-Brännkyrka

På gång

Möten och träffar

Medlemsträff tisdag den 14 maj klockan 13.00

Medlemsträff i Östberga Bibliotek, Östbergatorget klockan 13.00.
Äldrekoordinatorn i Stockholms stad Rasmus Elings är inbjuden att informera om sitt arbete. Träffen är öppen även för icke-medlemmar att närvara så ta med någon vän om ni vill. Kaffe/te med något till severas.
Anmäl din närvaro senast den 10 maj via den länk på Magnet Event du får från oss eller till Rosa-Lill Johansson via sms på tel. 072 524 42 64.

Medlemsträff tisdag den 11 juni kl. 14.00

Vi firar 60-årsjubileum i Solberga Bollklubbs klubbhus. Det blir något utöver det vanliga hoppas vi. Det blir grillning utomhus och kaffe med tårta.
Anmäl ditt deltagande senast den 5 juni via den länk på Magnet Event du får från oss eller till Rosa-Lill Johansson via sms på tel. 072 524 42 64.

KLUBB 65 - Pensionärsdans i vår

Tillsammans med PRO Kransen-Åsen, PRO Solberga-Brännkyrka och ABF kommer vi att ordna pensionärsdans igen i Hägerstensåsens Medborgarhus.
Alla pensionärer, även icke-medlemmar är välkomna!
När: torsdagar klockan 13.00 - 16.00. Datum meddelas så snart det går.
Plats: Stora salen i Hägerstensåsens Medborgarhus, Riksdalervägen 2.
Inträdesavgift:
100 kr.