Förening Solberga-Brännkyrka

Verksamhetsberättelse

Året 2023

Imponerande att medlemmarna har träffats vid mer än 200 tillfällen under året, såväl i mindre som större grupper i olika verksamhetslokaler som framgår av verksamhetsberättelsen. Vår verksamhet vilar på alla de ledare i de grupper vi haft igång under året och dessa insatser uppskattas. Även styrelsens arbete för en bättre tillvaro för oss äldre är uppskattat och nödvändigt. Medlemsutvecklingen kommer förhoppningsvis att vända uppåt. Värva gärna en kompis till vår fina pensionärsförening PRO Solberga-Brännkyrka. En ny redovisningsmodell för de olika verksamheterna är införd, både vad gäller aktiviteter och ekonomi. Styrelsen tackar för året som gått och ser fram emot ett framgångsrikt 2024.
Vad som kommer att ske i vår förening ligger i våra egna händer.

Styrelsen ser gärna att flera engagerar sig i föreningen, deltar i vår sociala gemenskap och hjälper till att värva nya medlemmar.

Styrelsen önskar er alla ett gott förenings- och pensionärsår 2024.