Förening Frötuna-Rådmansö

Musikal 23 nov

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

Personer framför träd

23 nov Musikalen Dé é Det här vi kallar Kärlek
Lördag OBS! Fullbokad! Finns väntelista

Kärleken är evig, Främling, Bra vibrationer, Eloise och Diggiloo Diggiley är bara några av de 26 schlagerhits som tillsammans bygger musikal. Efter en publik- och kritikerrosad världspremiär i Malmö kommer nu succémusikalen äntligen till Stockholm och Göta Lejon! Lasse Holm, Ingela ”Pling” Forsman, Monica Forsberg och Torgny Söderberg är personerna som är obesegrade i antal odödliga schlagerhits. Just den låtskatten är grunden i den nyskrivna Musikalen De’ e’ det här vi kallar kärlek!
I rollerna ser vi Elisa Lindström, Magnus Skogsberg, Robert Rydberg, Stefan Clarin, Frida Bergh, Rebecka Landing, Elin Malmborg, Daniel Stigberger, med flera.

Tider för dagen - Norrtälje Taxiplan kl 12.30 Campus Roslagen kl 12.35.
Föreställningen börjar kl 15.00. Föreställningen är slut kl 18.00 och bussen väntar på er för hemresa, smörgås samt mineralvatten serveras ombord.
Beräknad åter i Norrtälje ca 19.30. I priset ingår bussresa, musikalbiljett, smörgås & dricka. Minst 30 bokade behövs för att resan ska bli av.

Pris vid minst 30 gäster 1 395 kr, pris vid minst 45 gäster 1 290 kr

Anmälan som är bindande till Eva Jansson 070-304 97 48 senast 21 april