Förening Älta

Svenska teatern Helsingfors

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

Fina Pipor - Svenska Teatern Helsingfors

18-20 mars 2024

Svenska Teatern presenterar med överdriven och yvig självsäkerhet revyn Fina Pipor. Teatern har en lång revytradition som äntligen plockats ur malpåsen och får vädra morgonluft. Vi följer Hasse o Tage, Karl Gerhard, Povel Ramel och Galenskaparna i spåren och det joxas, tramsas, sjungs och dansas så det står härliga till.

Program:
18 mars avresa Vikingterminalen, Stadsgården M/S Cinderella kl 16.30

2 rätters skärgårdsmeny (kött el fisk) inkl 2 glas vin/öl i restaurang Seaview kl16.30

19 mars frukost i restaurang The Buffet kl 08.00. Ankomst Helsingfors kl 10.10 (OBS finsk tid)
Kl 12.00 matinéföreställning Svenska Teatern (speltid 2,5 tim inkl paus)
Avgång Helsingfors kl 17.15

Middag rest. The Buffet kl 17.30
20 mars frukost i restaurang The Buffet kl 07.00. Ankomst Stockholm kl 10.00.

Pris 2.387:-/person dubbelhytt, 3.022:-/person enkelhytt
I priset ingår kryssning Helsingfors med A-hytt utsides, måltider enligt program samt teaterbiljett.
Fullständigt program med bekräftelse och faktura skickas från Resekompaniet i Eskilstuna.

Begränsat antal platser. Anmälan till Ann-Charlotte Knutsson tel 070 8625435 eller mejl acknutsson@hotmail.com senast 25 jan.

Glöm inte ange namn, adress, telnr, födelsedatum, mejladress samt vilken PRO förening du tillhör.