Förening Älta

Göta kanal och Sankt Anna Skärgård

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

Göta Kanal och Sankt Anna Skärgård med Capella Ecumenica

Tisdagen den 14 maj hoppar vi på en buss som tar oss till Göta Kanal i Söderköping där vi får busskaffe och smörgås. Sen blir det båt med M/S Göta Lejon som tar oss ut i Sankta Anna Skärgård vilket vi avnjuter tillsammans med lunch ombord. Det blir strandhugg vid Västra Gårdsholmen och Capella Ecumenica. Möjligen också ett besök på Vikbolandets Struts för eftermiddagskaffe och strutskaka. Hem igen omkring 18.30-19.00. Pris 1 625kr.

Sista anmälningsdag den 17 april. Anmäl till Ray Höglund ray.hoglund@hotmail.com Länk till annan webbplats. eller tel 073-5979067. Ange namn, adress, mejladress och telefonnr. Fullständigt program med bekräftelse och faktura skickas från Resekompaniet i Eskilstuna.