Förening Jakobsberg

Fredagsbrev v. 46-22

På Seniorakademins möte träffade vi två nya medlemmar i PRO Jakobsberg, Birgitta Börjesson och Tommy Andersson, som trivdes i Folkets Hus! Välkomna! Söndagspromenad i strålande solsken, 10 plusgrader och ett gäng glada PRO:are - och poesistund i skogen! PRO tonerna övar julsånger på 81:an. På bilden Catharina E och Sven S efter avslutad övning och städning av lokalen! På onsdag 16 nov hade Gertrud R , Siv G och Christel B bingo på 81:an med närmare 20 besökare. Bravo! Torsdag 17 nov hade vi i föreningen höstmöte med presentation av verksamhetsplan och budget för 2023 - som godkändes! Vår egen medlem och skickliga artisten Linda Styf inledde och underhöll. Diana B hälsade nya medlemmar välkomna! Tack kaffegruppen med Laila G i spetsen för god förtäring och god medlemsservice. En skraplott delades ut till var och en , som ett litet tack! Samma dag genomförde PRO-distriktet sitt höstmöte också med budget och verksamhetsplan på dagordningen! Samt en massa nya idéer om verksamhet! Hans H deltog. Trevlig helg hälsar Bo Johansson, ordf 070 - 4919499 PS: Nästa vecka. Café 81 med underhållning. Seniorakademin på fredag 25 nov kl 13 i Folkets Hus med författaren Nina Wähä.