Förening Stuvsta-Snättringe

Mina sidor

Det är viktigt är att dina uppgifter som finns i PROs medlemsregister är uppdaterade så att vi snabbt kan nå ut till dig!

"Mina sidor" hos PRO uppdateras automatiskt via "Spar" när du flyttar och byter adress. Men information om telefonnummer och e-postadress måste du själv ändra.

Som medlem kommer du åt ”Mina sidor” genom att klicka ”Logga in” på den RÖDA rutan överst till höger på alla PRO-sidor.

Därefter får du instruktion om hur du kommer in på "Mina sidor" i PROs medlemsregister (Harald). Det enklaste sättet att komma in på sidorna är att logga in med mobilt Bank-id. Om din e-postadress finns i medlemssystemet går det också att logga in med den och ett lösenord. Första gången du loggar in med din e-postadress, klicka på ”glömt lösenord” så får du ett lösenord skickat till dig.

För att komma direkt till Harald klickar du här. Länk till annan webbplats.