Förening Tullinge
Kategorier:
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

PRO Tullinges höstprogram är här!

Ett innehållsrikt program med variation för att ge något till alla.

Variationsrikt – Socialt – Aktuellt – Engagerande – Hälsosamt

Det är en bra övergripande beskrivning av höstens program och som du nu håller din hand eller har framför dig i en dator eller mobil.

Jag vill med den inledningen hälsa dig varmt välkommen till höstens aktiviteter. När vi skapar verksamheter/aktiviteter för en säsong är det vissa saker som vi måste ta hänsyn till. Vi är många medlemmar (ca 460) och det ställer krav på engagerande, aktuella och variationsrika aktiviteter.

En viktig del av vår förenings innehåll och själ är att vi skall vara en mötesplats för skilda åldersgrupper. Mötesplatser fyller en viktig social funktion och skall vara en tillmötesgående plats för oss alla.

Vår ambition är också att skapa hälsosamma aktiviteter. Här kan vi göra mer!

Jag hoppas att du tycker om vårt program och att du har hittat det som passar dig samt får se och möta dig i vår verksamhet. Är det något du saknar, hör gärna av dig.

Hans Richardsson
ordförande
PRO Tullinge

PRO Tullinges Program Hösten 2023 Pdf, 6.3 MB.

Länk till programmet https://pro.se/download/18.427fbbd4189e3b9b4bc8244/1691827790365/PRO-Tullinge-h%C3%B6sten2023.pdf Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Text: BS