Förening Tullinge
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Vi önskar dig God jul och Gott nytt år

Stort tack för din medverkan under 2022. Vi ses igen i januari 2023. Första Elgentorpsträffen är den 13 januari.

PRO Tullinge tar en liten paus under helgerna.

Vårens program

Programmet för vårterminen är nu klart . Vi skickar också ut vårens program via mejl och via brev till dig som inte har mejladress. Det kommer också finnas program att hämta på Elgentorp.
Länk till vårens program 2023 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Det finns en bredd i utbudet och vi hoppas att du hittar en hel del som du är intresserad av.

Några exempel på Elgentorpsträffar: Historiska minnen i Botkyrka, PUB och MusikQuiz, Tryggare Botkyrka, Reseberättelse, Hälsoföreläsning, Författarbesök, Antikvärdering, med mera.

Fem kulturtisdagar (medlemsmöten) med underhållning bla folkmusik och jazz är inbokade.

Flertalet cirklar och hälsoaktiviteter fortsätter.

Vårens aktiviteter drar i gång runt 10 januari och den 13 januari klockan 14, på den första Elgentorpsträffen presenteras vårens program.

Varmt välkommen

PRO Tullinge