Distrikt Stockholms län

Medlemsförmåner

Man tittar ut mot skogsglänta

Det här får du som medlem i förening som ingår i PRO Stockholms län

Avtalspriser för PRO-föreningarna med Cinderella (VikingLine)
Nya avtalspriser hittar du här. Pdf, 105.5 kB, öppnas i nytt fönster.

Vi återkommer med nya erbjudanden. Se gärna PRO-föreningarnas hemsidor för kulturaktiviteter där du bor.

Det här får du som medlem i PRO

Bli en del av gemenskapen med cirka 270 000 medlemmar. Ta del av ett brett utbud av aktiviteter över hela Sverige. I medlemskapet ingår också en mängd förmåner.

- 8 nummer av PRO pensionären

Som medlem får du Sveriges största tidning för pensionärer - PROpensionären!

- PRO Folkhögskola Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Kanske är det nu det är dags att gå den där skrivarkursen, bättra på engelskan eller slipa ordentligt på golftekniken?

- Kostnadsfri datasupport bara för medlemmar

Som medlem har du tillgång till PRO:s egen datasupport. Supporten är öppen varje vardag kl. 8 - 18 och är helt kostnadsfri. Kontakt: 0771-171 171

- Rabatt på utlandsresor Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

PROmedlemsresor är PRO:s egen resebyrå. I vårt utbud finns resor som passar olika intressen och plånböcker, med allt från aktiva resor till solsemestrar.

- Förmånliga försäkringar

Genom PRO Försäkringar kan du som medlem teckna fem olika försäkringar som är skräddarsydda efter dina förutsättningar och önskemål.