Distrikt Stockholms län
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Inspirationsdag i friskvård i Vallentuna

PRO-föreningarnas friskvårdsansvariga i norra och nordvästra delen av Stockholms län är välkomna till en inspirerande utbildning den 20 oktober på Vallentuna IP. Om friskvårdansvarig saknas i föreningen, kan någon som är intresserade av friskvård anmäla sig.

Syftet med dagen är att få inspiration genom att pröva på aktiviteter, få lyssna på föreläsningar, få kunskap om material och naturligtvis få utbyte mellan föreningarna. Ett utförligt, och intressant, program för inspirationsdagen finns via denna länk Utbildningar - PRO Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Anmälan snarast, senast den 13 oktober via denna länk Anmäl dig här! Länk till annan webbplats.

OBS! Anmälan är bindande. Om den som är anmäld inte dyker upp och inte har giltiga skäl för det, kommer föreningen att debiteras med 700 kronor.

Text: Ragnvi Svärd