Förening Målsryd - Gånghester

PRO Nytt

PRO Nytt är ett medlemsblad som kommer ut med

8 - 9 nr per år

PRO Nytt 4

PRO Vetarna

Vårt otroligt duktiga lag i PRO Vetarna, Ander och Inger Bergman samt Kjell Borgström har nu vunnit alla matcher samt distriktsfinalen över Horred och Torestorp /Älekulla. Laget ska nu mötas i en regionsfinal den 27 augusti i Kungälv. Vi hoppas att nu att kunna samla ett gäng från PRO Målsryd-Gånghester och heja fram vårt lag då.

Midsommarfirande

Det gör vi på café 9:an den 21 juni Kl. 17.oo. Vi kokar 5 kg färskpotatis med dill, och så tar du med dig mat och dryck som du vill ha till. Vill du i stället grilla, så har vi grillen tänd. Glöm inte att ta med dig ditt goda och glada humör, så får vi säkert en fin midsommarafton. Välkomna!

Café 9:an

Från den 1 juli till den 2 aug. är caféet stängt med välbehövlig semester för Anna och Birgitta. Café 9:an kommer däremot att hålla öppet under sommaronsdagarna hela semesterperioden. Då har vi våffelcafé på onsdagar mellan

Kl. 14.oo och 16,oo, med hjälp av frivilliga medlemmar. Om det blir en härlig sommar kan vi också sitta ute och umgås och ta en egen fika.

Mötesplatser för Seniorer

Mötesplats för seniorer i Dalsjöfors inbjuder till aktiviteter och

Schemat gäller från 3 juni-30 aug

Måndagar