Förening Götene

Medlemsträff 2111

Vårat Höstmöte den 24 november 2021

PRO Götene höll på onsdagen den 24 november sitt Höstmöte. Föreningens ordförande Jan Ekman kunde hälsa ettt 25tal medlemmar välkomna. Först gick Janne igenom information från KPR, däe PRO efterfrågade vad kommunen gjort med de bidrag som man fått för att utbilda personalen. Ytterligare några punkter med information därefter kunde höstmötet börja med val av mötesfunktionärer. Jan Ekman valdes till ordförande, Saini Ekman till sekreterare och Ingemar Ohlsson och Gunnar Pettersson valdes till Justerare samt rösträknare.

Verksamhetsplan och aktivitetsplan och budget för 2022 fastställdes. Även föreningens del i medlemsavgiften fastställdes.

Gun Gustafsson och Elisabeth Axelsson invaldes genom fyllnadsval som ersättare i styrelsen. Ingemar Ohlsson går därmed in som ordinarie revisor, istället för Elisabeth Axelsson.

Efter förhandlingarna bjöds på kaffe.

Sist men inte minst spelade vi BINGO. Utropare var Birgitta Svensson.

Jan Ekman avslutade mötet och påminnde om Luciafirandet den 15 dec.