Förening Klippan
Frågesport

Bild av Mohamed Hassan från Pixabay.

Kategorier:
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Inbjudan till PRO Vetarna 2023

PRO Klippan har som tidigare år fått en inbjudan om att vara med i PRO Vetarna 2023. Om du vill vara med i ett lag, gör en anmälan i formuläret längst ner på sidan.

Tisdagen den 28 mars startar grundomgången, och den spelas på eftermiddagen kl. 13.30.

Samtliga grundomgångar avgörs på samma dag, och samtliga omgångar kommer att innehålla tolv (12) frågor med vardera tre (3) delfrågor.

Semifinalerna spelas tisdagen den 25 april kl. 13.30.

PRO Skånes utskick till föreningarna. Klicka för att ladda ner PDF-filen. Pdf, 248.9 kB, öppnas i nytt fönster.

PRO Klippan kommer att göra en gemensam anmälan med vilka lag vi kommer att deltaga, vi kan gärna vara flera lag.

Om du är intresserad att vara med och tävla i PRO Vetarna 2023, gör en anmälan direkt i formuläret nedan. Anmäl deltagande senast tisdag 21 februari.

Text: Stig Ålund