Förening Klippan

På Spåret - PRO Versionen 2024-03-15

Sveriges mest populära frågetävling på TV, nu i PRO-Versionen. ”Direktsänd” fredag 2024-03-15 kl. 14:00 i PRO-lokalen, Klippan.

Ett ellok, Krokodilen.

Krokodilen. FOTO: BERTIL PETTERSSON

FULLBOKAT! Anmälningar som kommer in efter 2024-02-12 kl. 11:40, hamnar på väntelistan.

Nu lämnar vi Klippan och ger oss ut på nya resor i vida världen! Var med och tävla i "På Spåret - PRO versionen". Fredag 2024-03-15, kl. 14:00.

Nu har vi alla chansen att vara med, inte som åskådare/publik framför TVn, nej nu är det på riktigt.

Det är ingen individuell frågesportstävling utan vi kommer att jobba i lag, och med kluriga frågor och ledtrådar tar vi oss ut på resor runtom i världen. Vi tror att det är bäst att tävla i lag, där vi komplettera varandras kunskaper. Lagen kan bestå av 4-6 personer, som du kan anmäla direkt här, eller så bildar vi lag när vi träffas. Tveka inte att anmäla dig själv, även om du just nu inte har något lag att deltaga i. Det är begränsat antal platser, anmäl så fort som möjligt.

Vi träffas i PRO-lokalen, Torget 1A, Klippan kl. 14:00. På Spåret-tävlingen startar med två resor sedan paus för fika. Efter fikat kommer extrafrågan och sedan avslutar vi med den tredje resan. Vi räknar med att vara klara senast kl. 16:30.

Att delta kostar 80:-/person, inkl. "macka", bordsvatten och fika som betalas på plats, kontant eller med Swish. Vi serverar vin och öl till inköpspris.

Info kontakta: Gunnel Lundin 0725-246563 eller Bertil Pettersson, 0706-289126.

Anmäl direkt här i formuläret, före 2024-03-05. Anmäl också eventuella lagmedlemmar.