Förening Klippan

Årsmöte 2024-02-13

Årsmöte på Sågen i Arenan, kl. 14:00. Ingång 1, via Café Otto. Uppträdande av Lasse Sigfridsson.

Lasse Sigfridsson

Årsmöte med PRO Klippan 13 februari 2024. Vi måste ta in föranmälan till årsmötet för att veta hur mycket fika som ska beställas.

PRO Klippans 81-a årsmöte äger rum den 13 februari kl. 14:00 i Arenan i föreningshuset Sågen.

För att kunna planera våra medlemsmöten bättre har vi infört att man behöver anmäla sig. Anmälan görs helst i formuläret nedan eller via Evenemang som finns i PROs medlemssystem.(Här får du bekräftelse via e-post på anmälan.) Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Anmälan kan också göras i pärmen i PRO-lokalen. Anmälan skall göras senast 5 februari. Som vanligt bjuder föreningen på fika vid årsmötet. I år blir det semlor.

Förutom sedvanliga årsmötesförhandlingar blir det underhållning av välkände Lasse Sigfridsson, som bildade bandet Lasse Stefanz 1967. Han spelade där till 2012. Lasse drog då igång en solokarriär och spelar dessutom ofta tillsammans med sin son, barnbarn och svärdotter. Han har spelat in skivor i Nashville, USA. Han har under åren skrivit många låtar som han förlägger på sitt eget förlag All Time Music. Flera av hans melodier har spelats in av Lasse Stefanz. En av de mest önskade heter "Främling". Han har även skrivit en bok med titeln Mina spelmansminnen med Lasse Stefanz.