Förening Tyringe
Publicerad:

Höstbrev till medlemmarna

Ingress

Hösten börjar närma sig och med den lite kallare väder vilket göratt vi kanske inte kan ha fler medlemsträffar i Åparken, men vi i styrelsen funderar på vad vi kan hitta på utomhus och det hoppas jag att ni medlemmar också tänker på. Kommer ni på något får ni gärna höra av er till oss.

Vi har nu haft två träffar i Åparken först korvgrillningen och sen fikastund med Pontus och Lave där Säle bjöd på kaffet. Det har varit två fantastiskt roliga och trevliga möten där vi vill tacka er medlemmar för att det blev så bra och för att ni köpte så många lotter.

Jag vill gärna ge en eloge till kören som har varit på hemgården och förgyllt tillvaron för dom boende med sång vilket var mycket uppskattat. Kören gick runt utanför byggnaden och sjöng för de olika avdelningarna.

Tills vi ses igen får ni ha det så bra önskar vi i styrelsen.

Tommy Nilsson
Ordförande