Förening Skärblacka

2023-05-25 Medlemsträff

Personer framför träd

PRO Skärblacka har haft medlemsträff den 25 maj i Mariehult.

Ca 40 medlemmar kom till träffen. Lisa Johansson underhöll med sång, musik och visor från Östergötland ”Klockan är slagen” som uppskattade mycket.
Ordförande Lillian Edquist informerade om bl.a. om en pubkväll den 9 juni i Vagnhallen i Linköping, där man får ta del av information från Viking buss och dess reseutbud.
Samorganisation i Norrköping söker medarbetare till Augustifesten den 18-19 augusti, önskar du ställa upp och hjälpa till, kontakta Sylvia 0702 425676.
Vidare informerades om resan till Kärlekens Trädgård i Gryt den 2 juni. Den 29 oktober planerar resegruppen teaterresa till Vingåkers Folkets Park och ”I CAN JIVE” som Nils Poppes dotter arrangerar.
Information även om Pensionärskollo den 8-11 augusti på Marieborgs Folkhögskola och Boulemästerskapet på Getängen den 19 juni. Eftermiddagens träff avslutades med kaffe/ smörgås samt lottdragning.

Bild: Kerstin Gustavsson, Lillian Edquist
Text: Lillian Edquist

Upptäck mer inom PRO Riks.

Hitta fler aktiviteter och erbjudanden på riksnivå

Personer framför träd

Puff 1