Förening Skärblacka

Årsmöte 2014-02-20

Vid årsmötet i Folkets Hus hälsade ordförande Verner Bilde 115 medlemmar välkomna samt höll parentation över medlemmar som avlidit under 2013, Mariehultkören sjöng och spelade anpassad musik för detta tillfälle.

Stig Johansson från PRO City valdes att leda årsmötesförhandlingarna.

Verksamhets-och ekonomisk berättelse godkändes.

Det blev omval av ordförande Verner Bilde, sekreterare Lillemor Hertzman samt styrelseledamot Inger Widén, som ny i styrelsen valdes Lillian Edqvist efter Irene Nilsson som avgick efter många års styrelsearbete.
Några medlemmar avgick ur olika kommittéer och nya valdes in, de som avgick uppvaktades med tulpaner.

Det bjöds på kaffe med semla samt underhållning av PRO Skärblackas egen sångkör "Mariehultkören".

Foto och reportage: Lillemor och Jan Hertzman

Mariehultkören underhåller

Sekreterare Lillemor Hertzman, Ordf. Stig Johansson och från valberedningen Agne Lundell.

Uppvaktades med tulpaner var från vänster, Barbro Petersson, Ing-Britt Larsson, Britt-Mari Svensson, Irene Nilsson, Lillemor Hetzman,Birger Anebris, Kenth Svensson och Ove Blomgren.

Upptäck mer inom PRO Riks.

Hitta fler aktiviteter och erbjudanden på riksnivå

Personer framför träd

Puff 1