Förening Skärblacka

Årsmöte

Personer framför träd

Mariehultkören under ledning av Gert Karlsson underhöll med vackra vårsånger samt sjöng även under parentationen över avlidna medlemmar under året.

Årsmöte 2012-02-23

Vid årsmötet i Folkets Hus hälsade ordförande Verner Bilde 120 medlemmar välkomna samt höll parentation över medlemmar som avlidit under 2011.

Leif "Putte" Ericsson valdes att leda årsmötesförhandlingarna.

Verksamhets-och ekonomisk berättelse godkändes.

Det blev omval av ordförande Verner Bilde, styrelseledamöterna Irene Nilsson och Inger Widén samt på ett år Owe Hagström.Ny sekreterare blev Lillemor Hertzman och ny studieorganisatör Anita Samuelsson.

Det bjöds på kaffe med semla samt underhållning av PRO Skärblackas egen sångkör "Mariehultkören" under ledning av Gert Karlsson.

Foto och reportage: Sven-Erik Steén

Leif "Putte" Ericsson som ordförande under årsmötet.

Många medlemmar avtackades för sina insatser inom olika kommittéer och grupper.

Verner Bilde avtackade Brittmari Lindström för hennes insatser i Friskvårdsgruppen.

Upptäck mer inom PRO Riks.

Hitta fler aktiviteter och erbjudanden på riksnivå

Personer framför träd

Puff 1