Förening Vist

Medlemmar på mars-möte

På mötet den 24 mars deltog 87 medlemmar. Även denna gång hade vi en ny medlem, som hälsades välkommen och bjöds på kaffe. 6 medlemmar tackade för uppvaktning på sina högtidsdagar.
Ordförande informerade bl a om att Knut Knutsson från Antikrundan kommer till Fontänen den 17 april. Vi kan få någon antikvitet värderad av honom.
Sekreteraren informerade från PRO-vetarnas delfinal att vi kom på första plats och ska tävla i distriktsfinalen den 4 april.
När det gäller aktiviteter så kommer boulen att starta den 13 april, om vädret tillåter.
En friskvårdsdag kommer att anordnas under maj månad.
Reseansvarig Gun rapporterade att resan till Vadstena är fulltecknad och går den 29 mars. Information om PROsams resor under våren.

Underhållare för dagen var Frazzes som bjöd på en bejublad föreställning med Folkparken som grund.
Kaffe och lotteridragning skedde innan förtjänsttecken och blommor överlämnades till Ulla och Egon Flink för deras arbete i föreningen.

Frazzes underhåller

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.