Förening Johannelund
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Månadsmöte med parentation

PRO Johannelunds hade den 18 januari sitt första möte för året. Ordförande hälsade alla välkomna och ett särskilt välkommen till dagens underhållare Lotta Källström.
Mötet började med parentation med ljuständning och en tyst minut för de medlemmar som dött under föregående år, musikartisten Lotta Källström spelade och sjöng stämningsfull musik före och efter parentationen. Därefter hölls ett ordinarie möte där t.ex. programmet för öppet hus de närmaste veckorna presenterades och kassören berättade varför vi infört entréavgift för alla.
Före kaffet sjöng och spelade Lotta Källström flera sånger av bl.a. Lill Babs, Cornelis Vreeswijk och Siv Malmqvist.
Därefter blev det lottdragning och mötet avslutades med att ordförande tackade alla för visat intresse.

Lotta Källström som spelade och sjöng

Dags för dagens fika

En trio, där alla hade tur idag

Referat: Olof Johansson