Förening Johannelund

Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Årsmöte 2023

PRO Johannelunds har haft årsmöte den 15 februari, Olof Johansson öppnade mötet med att hälsade de många närvarande hjärtligt välkomna. Sven Jonsson från PRO samorganisation valdes till att leda årsmötesförhandlingarna. Verksamhetsberättelsen, ekonomiska berättelsen samt revisorernas berättelse för 2022 föredrogs och godkändes, styrelsen fick full ansvarsfrihet för det gångna året. Därefter förrättades val till styrelse och funktionärer i föreningen. Till ny ordförande i föreningen valdes Lennart Johansson och till sekreterare valdes Gunilla Neuman.
Ordförande avtackade de som lämnar sina uppdrag i föreningen samt dagens mötesordförande och sekreterare med en liten present.
Mötet fortsatte med underhållning av kvartetten ”Just Nu” som spelade ukulele och sjöng.
Efter kaffe och lotteridragning avslutades mötet med att Lennart Johansson vår nye ordförande tackade för ett bra årsmöte.

Förväntansfulla medlemmar inför årsmötet

Olof Johansson lämnar över klubban till Lennart Johansson