Förening Boxholm

Gemenskap & Aktiviteter 2021

Lyckad våffeldag 2021

Vårsolen värmde skönt när medlemmarna i Boxholms PRO bjöd på kaffe och våffllor.

Kaffe & kaka på Torget

Torgdagen den 29 april 2021 serverade PRO kaffe och sålde lotter till kunderna som besökte "Knallarna".

Medlemsmöte i Folkets Park 25 augusti 2021

Kommunstyrelsens nya ordförande Claes Sjökvist presenterar sig.

Den 27 oktober 2021 firade Boxholm PRO 75 år.

Ordföraren Lars-Bertil Oskarsson hälsade oss välkomna. 86 medlemmar hade hörsammat inbjudan till en fest med mat kaffe och tårta. Underhållningen stod ”Elvis” Erling Lundberg för. Firandet avslutades med lottdragning.

2021 års julbordsresa gick i år till Omberg.

Första advent i år den 28 november gick resan till Ombergs Golf Resort för att njuta av deras magnefika julbord. 44 glada pensionärer åt och trivdes i det fina vintervädret.

9 december 2021 blev årets sista sammankomst.

64 personer samlades i Bjursdalens samlingssal där det var dukat med kaffe, skinksmörgås, lussekatt och pepparkaka. Lennart Kullander underhöll med julsånger. Efter lottdragning av bland annat ett skinklotteri var det dags för mötets höjdpunkt. Boxholms Lucia kom på besök och sjöng vackra julsånger.