Förening Ljungbyholm

Äntligen en riktig sammankomst, blev det på Idrottsplatsen 23 juni

Festligt med PRO-Ljungbyholm på Idrottsplatsen Foto: Helmuth Petersson

Underbart att vi äntligen kan få träffas. Föreningen bjöd in till en träff den 23/6 på Idrottsplatsen. Det kom ca femtio medlemmar som fick gå en liten tipspromenad. Sedan blev det varmkorv med tillbehör. Tony Strandberg underhöll med sommarvisor och han körde musikquiz med medlemmarna. Därefter bjöds det på kaffe och jordgubbstårta. Under kaffepausen blev det dragning av tipspromenaden och lotterier.
Styrelsen önskade medlemmarna en trevlig sommar och hoppas vi kan ses iaugusti. Alla tyckte det var en väldigt trevlig eftermiddag.
Jag vill även ha in annonsen till i augusti: Årsmöte den 11/8 kl 14.00 på idrottsplatsen ev. sockenstugan. Föreningen bjuder på smörgåstårta.

Anmälan till Sjöstrands 0709426040 el 0705723094.

Tack på förhand är det något så ring mej.

Nöjda och belåtna herrar Foto. Helmuth Petersson

Det här tipset ser bra ut Foto: Helmuth Petersson

Sångglädje blev det med ljuva toner och sång med Tony Strandberg Foto Helmuth Petersson