Förening Leva Livet

Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Pensionärer på Travet

Den 18 maj bjuder PRO föreningen Leva Livet tillsammans med Östersundstravet in er pensionärer till en fantastisk travkväll. Vi har abonnerat publikhallen för er och i biljettpriset 150 kr bjuder vi på stallbackvisning, varmrätt med måltidsdryck, fri entré och travprogram.

Vi samlas 15:45 innanför stora huvudentrén och går i samlad trupp över till stallbacken för en stallbacksvisning. Ca 16:45 är vi tillbaka på publikplats och publikhallen där ni får information om hur ni läser ett travprogram och annan nyttig information som behövs för att förstå trav. Vi intervjuar aktiv i travsporten och ni kan köpa in er på andelsspel för 50 kr på plats.

Första start, Lopp 1 är 17:45 och travet är slut straxt innan 21.00.

Vi lottar ut en tandemkörning (köra travhäst) bland alla er personer som är på plats. All utrustning för detta finns här hos oss på Östersundstravet.

Begränsat antal platser och sista dagen för köp är 4 maj.

Biljetter köper du på TICKSTER.COM

Välkommen till en härlig travkväll!

PRO Leva Livet i samarbete med Östersundstravet

Text: GN