Förening Brunflo

Hålliformveckor

Personer framför träd

Till alla PRO-föreningar i Östersund

PRO Leva Livet har i samarbete med Storliens Högfjällshotell reserverat vecka 36 och 37 för ett Håll-i-form-program under 4 dagar i Storlien.
PRO Leva Livet erbjuder alla PRO-föreningar i Östersund möjlighet att erbjuda sina medlemmar möjlighet att delta.

Den som anmäler sig med mobilen kan använda QR-koden som finns på informationsbladet. Då riktar man sin mobilkamera mot koden och klickar på skärmen när den fokuserat på QR-koden så kommer man till bokningssidan.

Den som vill boka med dator går in på denna länk :Boka här Länk till annan webbplats. längst till vänster under datumen finns ruta för kod där skrivs levalivet och tryck på sök - då ser man PROversionen av Hålliformveckorna. Välj sen september månad och klicka på 2:a eller 9:e sept klicka därefter på 4 nätter och tryck på sök. Därefter kan bokningen fullföljas i rutan bredvid. OBS priset är inställt på 2 personer i ett rum.

Om något av de ovanstående sätten att anmäla sig inte fungerar, går det också bra att ringa eller maila för att boka. Uppge koden "leva livet" och vilken vecka du/ni vill komma så vet receptionisten vad det gäller. Telefon: 0647-701 01, mail: boka@storlienhogfjallshotell.se

De som inte vill betala allt i förskott har fått en möjlighet att betala 25% vid bokningen och resten 30 dagar innan det börjar!

Med vänliga hälsningar

Benny Brovinger och Ingela Jönsson