Förening Söndrum

Harald PRO:s nya medlemssteym

Om du inte tidigare meddelat din e-postadress eller
mobilnummer ring till medlemsansvarig.

Personer framför träd

Harald PRO:s nya medlemssystem

Mina sidor i Harald

På "mina sidor" i medlemssystemet kan medlemmar själva gå in och titta på sitt medlemsskap. Man kan lägga lägga till föreningar, anmäla sig till arrangemang med mera.

Som medlem kommer man åt "Mina sidor" genom att gå till minasidor .pro.se på internet. Där klickar du på "Logga in" eller när du är här på hemsidan så klickar man på LOGGA IN på den svarta listen överst på den här sidan.

Därefter få du instruktion hur du kommer in på just din sida (Mina sidor) i medlemsregistret Harald.

Enklaste sättet är att komma in på sidorna är sedan att logga in med mobilt bank-id.
Om din e-postadress finns i medlemssystemet går det också att logga in med den och ett lösenord. I så fall ska du första gången du loggar in klicka på "glömt lösenord" så får du ett lösenord skickat till dig.

Där finns ockå länken som ska användas när man vill ta del av erbjudanden och rabatter i PRO Mervärde.

För frågor om Harald och hur du loggar in, kontaktar du PRO:s support på
0771-171171 mellan 08.00-18.00 på vardagar.
Supporten är gratis - en medlemsförmån.