Samorganisation Halmstad

Foto:Gunilla Jönsson

RESOR

Föreningarnas planerade resor

Gå in på föreningarnas hemsidor och se om där finns någon resa som intresserar. Kontakta i så fall reseansvarig för information om det finns plats kvar.

SAMARBETE ang resor

Det har blivit allt svårare för föreningarna att locka tillräckligt antal deltagare till resor. Tyvärr har arrangerade resor tvingats ställa in.

Pensionärer är intresserade av att resa och att träffa nya bekantskaper. Samarbete mellan föreningarna kan medverka till att det blir lättare att fullboka och att våra medlemmar kan umgås med pensionärer från andra föreningar.

På initiativ av Halmstad C och Snöstorp-Vallårs ordnades en resa till Äppelmarknaden i Kivik öppen för alla PRO medlemmar. Resan arrangerades av Rolfs Flyg och Buss. Det blev en lyckad resa och nu arbetas det vidare på nya resor.

PRO MEDLEMSRESOR

Res med PRO:s egen resebyrå på temalagda resor med spännande innehåll.

Läs mer på www.promedlemsresor.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.