Distrikt Gävleborg

PRO Gävleborg i media

Här kommer reportage om PRO Gävleborg i olika media att publiceras.

Klicka på länkarna för att läsa.

Fortsätt att lysna på oss pensionärer Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Gripande berättelse - Dalias flyckt från Irak till Sandviken Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Populärt gym i Storvik lockar stödmedlemmar till PRO Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Arga pensionärer manar till kamp (Gefle Dagblad) Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Manifestation pensioner Hudiksvall Helahälsingland 211001 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Manifestation pensioner Bollnäs Ljusnan 211001 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Manifestation pensioner Ljusdal Ljusdalsposten 211001 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Manifestation pensioner P4 Gävleborg 211001 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Rollatorrallyt P4 Gävleborg 211001 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Det får räcka nu - höj den allmänna pensionen Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Anita Walther om vaccinationskö Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Intervju med Maj-Britt NorlanderPRO Hudiksvall Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Anita Walther i P4 Gävleborg om vaccinering Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Hjälper äldre med matlådor i Österfärnebo Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Debatt om Hälsovalsförslaget Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Alla har rätt till en individuell medicinsk bedömning Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.