Förening Grycksbo

Pappersbruket sett från Bengtsarvet

VÅR FÖRENING

PRO Grycksbo är en partipolitiskt och religiöst obunden förening som bildades 1955

Föreningen ingår i: Pensionärernas Riksorganisation / Distrikt Dalarna / Samrådsgrupp Falun. 2024 10 mars var vi 263 medlemmar.

Adress: c/o Christer Åberg, Juskbo 5, 790 20 GRYCKSBO

Du som är ålderspensionär, förtidspensionär eller gift/sambo med sådan pensionär, är varmt välkommen som medlem i vår pensionärsförening här i Grycksbo!

Medlemsavgiften är fn 300.- / år som fördelas enligt nedan: 200:- går till PRO-Riksorganisationen, 70:- till PRO-Dalarna och PRO-Grycksbo får 30:-

PRO-Grycksbo´s Bankgiro: 5141-7038

Utöver medlemsmöten, som normalt hålls i Grycksbo Bystuga, Centrumvägen 16B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. vid åtta tillfällen per år + årsmöte (uppehåll juni – augusti), bedriver vi en hel del aktiviteter såsom: Boule, Gymnastik, Läse-/Studiecirklar, Terapi, Studiebesök, Promenader och Resor mm. Kom med oss du också och bli en gladare pensionär!

Välkommen att kontakta någon av oss i styrelsen för information om vår verksamhet och aktiviteter.

Du kan även kontakta oss via föreningens e-post: grycksbo@pro.se

Vill du bli medlem så kontakta någon av oss i styrelsen. Du kan även registrera dig direkt på länken nedan.

Jag vill bli medlem nu >> Länk till annan webbplats.