Förening Kungälv

2024 Falkenbergsrevyn

Tack PRO Hermansby! Det var en fin resa ni ordnade, och vi från Kungälv är så glada att vi fick åka med!

Bussen var bekväm och Hasse rattade den säkert, och väl framme i Falkenberg var det bokat lunch på restaurangen vägg i vägg med teatern. Man blev ordentligt mätt av den goda asiatiska buffén, kaffe och friterad banan med glass till efterrätt. Mums!

De allra flesta har väl sett Falkenbergsrevyn på TV någon gång, och jag kan säga så här: missa inte om TV sänder den här föreställningen! Det var roligt från början till slut med mycket sång och musik, bl.a. ett eurovision-vinnar-medley och en hyllning till Lasse Berghagen. Mitt favoritnummer i revyn var annars ett inslag om hur tokigt det kan bli med AI.

Det här gör jag gärna om!

Gunilla

Här kan ni berätta mer om föreningens verksamhet.